Zamojski Oddział Militarno Operacyjny
ASG i nie tylko
FAQ
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Zaloguj
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Szukaj
Forum Zamojski Oddział Militarno Operacyjny Strona Główna
->
Scenariusze
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
ASG ogólnie
----------------
Info
Start
Sprzęt
Repliki Broni
Z.O.M.O. - Zamojski Oddział Militarno Operacyjny
----------------
Rekrutacja
Ustawki
Organizacja
Scenariusze
Pytania i ankiety
Problemy i prośby
Ogłoszenia newsy na forum itp.
Korespondencja Wojenna
Offtop
Galerie
Survival
Oporządzenie
Zloty
Inne
----------------
Bla bla bla
Forum
Artykuły i dyskusje
Tylko dla ZOMO (patrz Organizacja/Tylko dla ZOMO - grupy)
----------------
Polityka wewnętrzna grupy
Reorganizacja
Manewry i Szkolenia
Ustalenia Rady Gminu
Plany, oporządzenie, zaopatrzenie
Archiwum
Niewypały
Linia Mołotowa
Ankiety
Pokazy
ShoutBox
----------------
taki sobie czacik
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Mekto
Wysłany: Czw 18:14, 24 Kwi 2008
Temat postu:
No jak myślisz... ile może być w "Drużynie BamBam"
A tak serio to mysle ze 6-8 osób. Ew 4-5 bo mają medyka
BamBam
Wysłany: Czw 17:55, 24 Kwi 2008
Temat postu:
Fajny scenariuszyk można kiedyś rozegrać tylko ile osób ma być w drużynie B
Rudy
Wysłany: Wto 10:31, 22 Kwi 2008
Temat postu: OPERACJA BIAŁA ŚMIERĆ
TŁO DZIAŁAŃ:
Niewielka grupa terrorystów opanowała i zaminowała szpital, w którym leży ciężko chory ambasador Wielkiej Brytanii. Jeżeli za godzinę nie otrzyma specjalistycznej pomocy, prawdopodobnie umrze. Terroryści nie pozwalają pracownikom szpitala na udzielenie mu pomocy. Na teren szpitala zostaje wysłany negocjator mający nakłonić terrorystów do zezwolenia lekarzowi na udzielenie pomocy ambasadorowi. Negocjacje jednak się nie powiodły. Ginie dwoje zakładników. Do akcji musi wkroczyć oddział antyterrorystów...
DRUŻYNY:
Terroryści (grupa A) – ludzie (ok. 8 osób) nastawieni na śmierć lub zwycięstwo. Nigdy nie pójdą na ugodę. Dość dobrze uzbrojeni i wyposażeni, jednak słabo wyszkoleni.
Antyterroryści (grupa B) – perfekcyjnie przeszkolony oddział do walki z terrorystami. Posiadają bardzo dobre wyposażenie. W swoich szeregach mają sapera, który umie rozbrajać ładunki wybuchowe.
Lekarz (także należy do grupy B) – poproszony o udział w akcji i udzielenie doraźnej pomocy ambasadorowi. Jako uzbrojenie ma tylko pistolet, lub w ogóle jest nieuzbrojony.
Ambasador (VIP) – ambasador Wielkiej Brytanii. Bardzo ważna osobistość. W żadnym wypadku nie może zginąć. Jego śmierć pogorszyłaby i tak już nadwerężone stosunki USA i Wielkiej Brytanii.
TEREN:
Duży budynek z licznymi pokojami i korytarzami, który może symulować szpital.
REKWIZYTY:
- 3 ładunki wybuchowe (np. oznaczone cegłówki)
- łączność radiowa w grupie B (opcjonalnie)
PRZYGOTOWANIA PRZED AKCJĄ:
Terroryści umieszczają trzy ładunki wybuchowe w strategicznych punktach budynku. Następnie razem z VIPem ukrywają się gdzieś na terenie budynku.
PRZEBIEG GRY:
Głównym zadaniem antyterrorystów jest doprowadzenie lekarza do ambasadora oraz asekurowanie go, gdy będzie mu udzielał pomocy. Na to zadanie grupa B ma tylko 45 minut. Po tym czasie ambasador umiera i terroryści wygrywają. Gdy terroryści zauważą oddział antyterrorystów uruchamiają zapalniki w ładunkach wybuchowych. Gdy ładunki zostaną aktywowane, terroryści muszą razem z VIPem ewakuować się z budynku w ciągu 15 minut. Antyterroryści dalej wykonują swoje zadanie odbijania VIPa. Gdy czas (15 minut) dobiegnie końca obie grupy przegrywają. Dodatkowo w szeregach antyterrorystów jest saper, który potrafi rozbrajać ładunki wybuchowe. Może on dezaktywować zapalniki czasowe w bombach.
CELE MISJI:
GRUPA A:
- nie pozwolić na udzielenie pomocy ambasadorowi i odbicie go
- aktywować ładunki wybuchowe
- ewakuować się z budynku szpitala
GRUPA B:
- chronić lekarza
- wyeliminować terrorystów
- ewakuować VIPa z budynku szpitala
LEKARZ:
- przeżyć
- udzielić pomocy VIPowi
SAPER:
- znaleźć i rozbroić ładunki wybuchowe
WYGRANA:
GRUPA A:
- gdy grupie B nie uda się dotrzeć do VIPa, udzielić mu pomocy i wyprowadzić z budynku
- gdy po aktywowaniu ładunków wybuchowych razem z VIPem uda się ewakuować z budynku
GRUPA B
- gdy uda się udzielić pomocy VIPowi i ewakuować go z budynku
WSKAZóWKI:
Terroryści nie muszą siedzieć w jednym pomieszczeniu. Mogą poruszać się po budynku, patrolować korytarze. Sytuacja jest u nich napięta, więc powinni nosić broń gotową do strzału. Antyterroryści mogą podzielić się na dwie grupy, gdzie jedna szuka i rozbraja bomby, a druga zajmuje się doprowadzeniem lekarza do VIPa i ewakuacją VIPa. Saper powinien zabierać rozbrojone ładunki wybuchowe ze sobą, jako późniejszy dowód na ich rozbrojenie po akcji. Przy otrzymanej pomocy VIP może się poruszać tylko bardzo wolno, podtrzymywany przez jednego z graczy.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Elveron phpBB theme/template by
Ulf Frisk
and
Michael Schaeffer
Copyright Š Ulf Frisk, Michael Schaeffer 2004
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin