Rudy |
Wysłany: Wto 10:31, 22 Kwi 2008 Temat postu: OPERACJA BIAŁA ŚMIERĆ |
|
TŁO DZIAŁAŃ:
Niewielka grupa terrorystów opanowała i zaminowała szpital, w którym leży ciężko chory ambasador Wielkiej Brytanii. Jeżeli za godzinę nie otrzyma specjalistycznej pomocy, prawdopodobnie umrze. Terroryści nie pozwalają pracownikom szpitala na udzielenie mu pomocy. Na teren szpitala zostaje wysłany negocjator mający nakłonić terrorystów do zezwolenia lekarzowi na udzielenie pomocy ambasadorowi. Negocjacje jednak się nie powiodły. Ginie dwoje zakładników. Do akcji musi wkroczyć oddział antyterrorystów...
DRUŻYNY:
Terroryści (grupa A) – ludzie (ok. 8 osób) nastawieni na śmierć lub zwycięstwo. Nigdy nie pójdą na ugodę. Dość dobrze uzbrojeni i wyposażeni, jednak słabo wyszkoleni.
Antyterroryści (grupa B) – perfekcyjnie przeszkolony oddział do walki z terrorystami. Posiadają bardzo dobre wyposażenie. W swoich szeregach mają sapera, który umie rozbrajać ładunki wybuchowe.
Lekarz (także należy do grupy B) – poproszony o udział w akcji i udzielenie doraźnej pomocy ambasadorowi. Jako uzbrojenie ma tylko pistolet, lub w ogóle jest nieuzbrojony.
Ambasador (VIP) – ambasador Wielkiej Brytanii. Bardzo ważna osobistość. W żadnym wypadku nie może zginąć. Jego śmierć pogorszyłaby i tak już nadwerężone stosunki USA i Wielkiej Brytanii.
TEREN:
Duży budynek z licznymi pokojami i korytarzami, który może symulować szpital.
REKWIZYTY:
- 3 ładunki wybuchowe (np. oznaczone cegłówki)
- łączność radiowa w grupie B (opcjonalnie)
PRZYGOTOWANIA PRZED AKCJĄ:
Terroryści umieszczają trzy ładunki wybuchowe w strategicznych punktach budynku. Następnie razem z VIPem ukrywają się gdzieś na terenie budynku.
PRZEBIEG GRY:
Głównym zadaniem antyterrorystów jest doprowadzenie lekarza do ambasadora oraz asekurowanie go, gdy będzie mu udzielał pomocy. Na to zadanie grupa B ma tylko 45 minut. Po tym czasie ambasador umiera i terroryści wygrywają. Gdy terroryści zauważą oddział antyterrorystów uruchamiają zapalniki w ładunkach wybuchowych. Gdy ładunki zostaną aktywowane, terroryści muszą razem z VIPem ewakuować się z budynku w ciągu 15 minut. Antyterroryści dalej wykonują swoje zadanie odbijania VIPa. Gdy czas (15 minut) dobiegnie końca obie grupy przegrywają. Dodatkowo w szeregach antyterrorystów jest saper, który potrafi rozbrajać ładunki wybuchowe. Może on dezaktywować zapalniki czasowe w bombach.
CELE MISJI:
GRUPA A:
- nie pozwolić na udzielenie pomocy ambasadorowi i odbicie go
- aktywować ładunki wybuchowe
- ewakuować się z budynku szpitala
GRUPA B:
- chronić lekarza
- wyeliminować terrorystów
- ewakuować VIPa z budynku szpitala
LEKARZ:
- przeżyć
- udzielić pomocy VIPowi
SAPER:
- znaleźć i rozbroić ładunki wybuchowe
WYGRANA:
GRUPA A:
- gdy grupie B nie uda się dotrzeć do VIPa, udzielić mu pomocy i wyprowadzić z budynku
- gdy po aktywowaniu ładunków wybuchowych razem z VIPem uda się ewakuować z budynku
GRUPA B
- gdy uda się udzielić pomocy VIPowi i ewakuować go z budynku
WSKAZóWKI:
Terroryści nie muszą siedzieć w jednym pomieszczeniu. Mogą poruszać się po budynku, patrolować korytarze. Sytuacja jest u nich napięta, więc powinni nosić broń gotową do strzału. Antyterroryści mogą podzielić się na dwie grupy, gdzie jedna szuka i rozbraja bomby, a druga zajmuje się doprowadzeniem lekarza do VIPa i ewakuacją VIPa. Saper powinien zabierać rozbrojone ładunki wybuchowe ze sobą, jako późniejszy dowód na ich rozbrojenie po akcji. Przy otrzymanej pomocy VIP może się poruszać tylko bardzo wolno, podtrzymywany przez jednego z graczy. |
|