Autor |
Wiadomość |
Sariel |
Wysłany: Pią 18:05, 05 Cze 2009 Temat postu: |
|
Gochu bierz głoka. przetestujemy na strzelance Ja moge być rannym pilotem |
|
|
xae |
Wysłany: Pią 16:48, 05 Cze 2009 Temat postu: |
|
kluczowe tutaj wydaje sie rozmieszczenie A i B wzgledem C.
A--C-B
lub
A-B-C
albo cos w stylu
B--C
A/
mam nadzieje ze widac o co mi chodzi xp |
|
|
Sariel |
Wysłany: Pią 16:00, 05 Cze 2009 Temat postu: |
|
Normalny żołnierz zestrzelony na terenie wroga przedzierałby się do swoich. Co by też było ciekawą opcją. Można przetestować |
|
|
Happie |
Wysłany: Pią 15:43, 05 Cze 2009 Temat postu: |
|
no taka ale ja napisałem opcjonalnie |
|
|
Mekto |
Wysłany: Pią 15:40, 05 Cze 2009 Temat postu: |
|
No ja zamiast czekac przy wraku to bym spierdalal w strone swoich ;D |
|
|
Kogut |
Wysłany: Pią 15:25, 05 Cze 2009 Temat postu: |
|
Happie nie kombinuj.
Pilot zestrzelony samolot wielkie bum. I co w tedy robi normalny człowiek??
Kitra się i czeka na brygade ratunkową.
A wiadomo ze jak wielkie bum to cieżko go nie zauważyć. I zapewne za chwile zleca obce łapiduchy. Jak te Ćmy w kierunku ognia |
|
|
Happie |
Wysłany: Pią 7:14, 05 Cze 2009 Temat postu: |
|
ale obie drużyny będą wiedziały mniej więcej gdzie pilot jest. ba nawet można zrobić tak, że drużyna B kampi blokując drogę ucieczki pilota i blokując drużynie A dojście do niego. Ale lepiej by było gdyby obie drużyny musiały dojść do pilota a B ma do wyboru, kampienie, zabicie, zabranie do bazy. Natomiast A może jedynie go uwolnić. Jeżeli zabiją koniec, jeśli do bazy opcjonalnie mogą się tam wybrać go uwolnić, ale od kiedy dostanie się do bzy drużyna A ma maxymalnie 30 minut na jego uwolnienie. A opcjonalnie bazą może być jakieś ustalone miejsce, jeżeli na poligonie to budynek, natomiast las jakieś dogodne miejce na kampienie ;p |
|
|
Sariel |
Wysłany: Czw 16:53, 04 Cze 2009 Temat postu: |
|
Chyba troche za łatwo ma drużyna pilota...
Trzeba by żeby armia wroga znała przynajmniej kierunek w którym będą się poruszać |
|
|
Happie |
Wysłany: Czw 16:18, 04 Cze 2009 Temat postu: |
|
ciekawe ;p ale to coś w stylu capture the flag tylko tutaj capture the pilot ;p w sumie ciekawe ale to musi być na sporym terenie i żadna drużyna nie może znać dokładnego położenia pilota ;p Pilot się porusza czy nie? fajnie by było z mapą z zaznaczonym miejscem pobytu pilota mniej więcej czyli okrąg w którym może się znajdować. |
|
|
Kogut |
Wysłany: Czw 16:07, 04 Cze 2009 Temat postu: Pilot |
|
Nad terenem wroga został zestrzelony sojuszniczy samolot szpiegowski. Pech chciał ze pilot przeżył i jest specialistą od szyfrowania. Jeśli wpadnie w ręce wroga szala zwycięstwa przechyli się na strone wroga.
Obsada:
Komandosi (A)- 4 osoby. Uwaga jeśli Komandosi mają zamiar miec w swoim składzie snajpera lub km liczba osób w ich składzie zmniejsza się o 1 osobe.
Armia wroga (B)- 7 osób lub więcej. Uwaga jeśli w ekipie znajduje się snajper jest on najemnikiem i musi się wyróżnić od reszty np bluza dresowa.
Pilot (C)- posiada jedynie pistolet z 3 magazynkami lub pistolet maszynowy. Jako jedyny zna punkt ewakuacji.
A jak to widzę:
A ma za zadanie zlokalizować i bezpiecznie doprowadzić C do punktu ewakuacji. Punkt ewakuacji jest wybierany losowo i jedynie pilot zna jego lokalizacje (z powodu braku łączności C będzie musiał powiedzieć A gdzie się udają, gdy dorobimy się łączności bedzie bardziej realistycznie).
B ma za zadanie pojmać C. Mogą to dokonać na 3 sposoby.
wybicie A i zmuszenie do poddania się C
C skończy się amunicja
C zostanie trafiony 2 razy w nogi lub ręce UWAGA trafienie w głowe lub korpus = przegrana.
A wygrywa gdy C dotrze do punktu ewakuacji z przynajmniej 1 osobą z drużyny A tz jeśli reszta ekipy zginie. |
|
|