stacho
Młodszy chorąży

Dołączył: 09 Mar 2007
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Wto 20:35, 15 Sty 2008 Temat postu: Kody |
|
|
Przewidziany Scnenariusz by Dziadek
KODY
Krótki, scenariusz przygotowany z myślą o miejscówce w Otwocku - "przychiatryk", ale może być łatwo zaadoptowany w każdym innym miejscu.
... W dalszym ciągu między Autonomią Mazowii, a Mazurią trwa kruchy rozejm...
Dwie przygraniczne jednostki dysponują kodami startowymi do baterii rakietowych. Celem rozgrywki jest pozyskanie jak największej ilości fragmentów kodu przeciwnika jednocześnie nie dopuszczając do utraty własnych. Aby działaniom nadać tępa wyznaczony jest limit czasowy.
Cel:
1. Odnaleźć jak największą ilość fragmentów kodów startowych przeciwnika;
2. Przekazać zdobyte kody do własnej bazy. Każdy żołnierz wyposażony jest we własne urządzenie nadające sekwencję kodu do własnej bazy (kod zostaje przekazany do bazy automatycznie, gdy wejdzie w posiadanie żołnierza), gdzie pracują wojskowi informatycy, którzy na podstawie dostarczonych fragmentów kodu odszyfrują sekwencje startowe rakiet. Im większa ilość przekazanych kodów tym szybsze będzie pozyskanie sekwencji startowej;
3. Wygrywa ten zespół, który w wyznaczonym czasie zdobędzie więcej fragmentów kodu.
Detale techniczne:
1. Limit czasu zależnie od ilości osób, ale nie mniej niż 15 minut.
2. Ilość kodów: cztery w drużynie;
3. Rozmieszczenie drużyn i kodów: każda drużyna zajmuje jedno skrzydło budynku. Drużyny powinny rozmieścić w po jednym z fragmentów kodu na piętrze, parterze, piwnicy oraz jeden fragment kodu powinien posiadać dowódca drużyny lub wyznaczony przez niego żołnierz;
4. Kodów nie należy ukrywać (np. pod stertą śmieci itd.), powinny być widoczne po wejściu do pomieszczenia, w którym się znajdują.
ps. Scenaiusz przewidziany na 20-stego
Post został pochwalony 0 razy
|
|