Zamojski Oddział Militarno Operacyjny
ASG i nie tylko

FAQ Użytkownicy Grupy Galerie Rejestracja Zaloguj
Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Szukaj

OPERACJA BIAŁA ŚMIERĆ

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Zamojski Oddział Militarno Operacyjny Strona Główna -> Scenariusze
Autor Wiadomość
Rudy
Centurion
Centurion



Dołączył: 26 Lis 2007
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/10

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 10:31, 22 Kwi 2008    Temat postu: OPERACJA BIAŁA ŚMIERĆ

TŁO DZIAŁAŃ:
Niewielka grupa terrorystów opanowała i zaminowała szpital, w którym leży ciężko chory ambasador Wielkiej Brytanii. Jeżeli za godzinę nie otrzyma specjalistycznej pomocy, prawdopodobnie umrze. Terroryści nie pozwalają pracownikom szpitala na udzielenie mu pomocy. Na teren szpitala zostaje wysłany negocjator mający nakłonić terrorystów do zezwolenia lekarzowi na udzielenie pomocy ambasadorowi. Negocjacje jednak się nie powiodły. Ginie dwoje zakładników. Do akcji musi wkroczyć oddział antyterrorystów...

DRUŻYNY:
Terroryści (grupa A) – ludzie (ok. 8 osób) nastawieni na śmierć lub zwycięstwo. Nigdy nie pójdą na ugodę. Dość dobrze uzbrojeni i wyposażeni, jednak słabo wyszkoleni.
Antyterroryści (grupa B) – perfekcyjnie przeszkolony oddział do walki z terrorystami. Posiadają bardzo dobre wyposażenie. W swoich szeregach mają sapera, który umie rozbrajać ładunki wybuchowe.
Lekarz (także należy do grupy B) – poproszony o udział w akcji i udzielenie doraźnej pomocy ambasadorowi. Jako uzbrojenie ma tylko pistolet, lub w ogóle jest nieuzbrojony.
Ambasador (VIP) – ambasador Wielkiej Brytanii. Bardzo ważna osobistość. W żadnym wypadku nie może zginąć. Jego śmierć pogorszyłaby i tak już nadwerężone stosunki USA i Wielkiej Brytanii.

TEREN:
Duży budynek z licznymi pokojami i korytarzami, który może symulować szpital.

REKWIZYTY:
- 3 ładunki wybuchowe (np. oznaczone cegłówki)
- łączność radiowa w grupie B (opcjonalnie)

PRZYGOTOWANIA PRZED AKCJĄ:
Terroryści umieszczają trzy ładunki wybuchowe w strategicznych punktach budynku. Następnie razem z VIPem ukrywają się gdzieś na terenie budynku.

PRZEBIEG GRY:
Głównym zadaniem antyterrorystów jest doprowadzenie lekarza do ambasadora oraz asekurowanie go, gdy będzie mu udzielał pomocy. Na to zadanie grupa B ma tylko 45 minut. Po tym czasie ambasador umiera i terroryści wygrywają. Gdy terroryści zauważą oddział antyterrorystów uruchamiają zapalniki w ładunkach wybuchowych. Gdy ładunki zostaną aktywowane, terroryści muszą razem z VIPem ewakuować się z budynku w ciągu 15 minut. Antyterroryści dalej wykonują swoje zadanie odbijania VIPa. Gdy czas (15 minut) dobiegnie końca obie grupy przegrywają. Dodatkowo w szeregach antyterrorystów jest saper, który potrafi rozbrajać ładunki wybuchowe. Może on dezaktywować zapalniki czasowe w bombach.

CELE MISJI:
GRUPA A:
- nie pozwolić na udzielenie pomocy ambasadorowi i odbicie go
- aktywować ładunki wybuchowe
- ewakuować się z budynku szpitala
GRUPA B:
- chronić lekarza
- wyeliminować terrorystów
- ewakuować VIPa z budynku szpitala
LEKARZ:
- przeżyć
- udzielić pomocy VIPowi
SAPER:
- znaleźć i rozbroić ładunki wybuchowe

WYGRANA:
GRUPA A:
- gdy grupie B nie uda się dotrzeć do VIPa, udzielić mu pomocy i wyprowadzić z budynku
- gdy po aktywowaniu ładunków wybuchowych razem z VIPem uda się ewakuować z budynku
GRUPA B
- gdy uda się udzielić pomocy VIPowi i ewakuować go z budynku


WSKAZóWKI:
Terroryści nie muszą siedzieć w jednym pomieszczeniu. Mogą poruszać się po budynku, patrolować korytarze. Sytuacja jest u nich napięta, więc powinni nosić broń gotową do strzału. Antyterroryści mogą podzielić się na dwie grupy, gdzie jedna szuka i rozbraja bomby, a druga zajmuje się doprowadzeniem lekarza do VIPa i ewakuacją VIPa. Saper powinien zabierać rozbrojone ładunki wybuchowe ze sobą, jako późniejszy dowód na ich rozbrojenie po akcji. Przy otrzymanej pomocy VIP może się poruszać tylko bardzo wolno, podtrzymywany przez jednego z graczy.


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BamBam
Legat
Legat



Dołączył: 20 Lut 2007
Posty: 776
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 1/10
Skąd: z nienacka
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 17:55, 24 Kwi 2008    Temat postu:

Fajny scenariuszyk można kiedyś rozegrać tylko ile osób ma być w drużynie B

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mekto
Centurion
Centurion



Dołączył: 06 Lut 2007
Posty: 1705
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 6/10
Skąd: z Twojej Starej
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 18:14, 24 Kwi 2008    Temat postu:

No jak myślisz... ile może być w "Drużynie BamBam" Very Happy
A tak serio to mysle ze 6-8 osób. Ew 4-5 bo mają medyka


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Zamojski Oddział Militarno Operacyjny Strona Główna -> Scenariusze Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

Elveron phpBB theme/template by Ulf Frisk and Michael Schaeffer
Copyright Š Ulf Frisk, Michael Schaeffer 2004


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin